Developed in conjunction with Ext-Joom.com

• WYDARZENIA Z KALENDARZA SZKOLNEGO

Brak wydarzeń

thumb2dni22W dniach 9 i 10 czerwca 2022 r. uczniowie naszej szkoły pod kierownictwem p. Anny Budzich i opieką p. Pauliny Banaś, Beaty Pencierzyńskiej i Moniki Kmiecik wybrali się na dwudniową wycieczkę. W pierwszym dniu zwiedzaliśmy z przewodnikiem Zamek w Malborku. Rozpoczęliśmy od zwiedzania Zamku Średniego, później Zamek Wysoki,

najpiękniejsze były widoki od strony rzeki Nogatu a z zamkowej wieży roztaczała się przeurocza panorama okolicy. Następnie przejechaliśmy autokarem do Gdańska, gdzie czekała na nas pani przewodnik, która oprowadziła nas po starym mieście Gdańska. Rozpoczęliśmy wędrówkę od Złotej Bramy przez Ulicę Długą, przez most zwodzony przez rzekę Motławę do Gdańskiego Żurawia , weszliśmy do Bazyliki Mariackiej. Mijając budynek Ratusza, przeszliśmy na Długi Targ obok Fontanny Neptuna i Dworu Artusa. I właśnie w tym czasie dalsze zwiedzanie zakłócił nam ulewny deszcz. Przejechaliśmy autokarem do Ośrodka Wypoczynkowego" Bingo" w Bieszkowicach na nocleg. Po rozpakowaniu walizek dzieci mogły dalej cieszyć się zabawą w ogrodzie i placu zabaw oraz spacerami brzegiem jeziora. Wieczorem na dzieci czekała miła niespodzianka - ognisko z kiełbaskami. Drugi dzień wycieczki rozpoczęliśmy od zwiedzania z przewodnikiem Skweru Kościuszki w Gdyni. Weszliśmy na statek-muzeum Dar Pomorza cumujący na gdyńskim Nabrzeżu Pomorskim. Wejście na pokład do wnętrz statku pozwalało dzieciom poznać z bliska warunki życia i pracy polskich marynarzy . Odbyliśmy spacer brzegiem plaży w Gdyni. Następnie przejechaliśmy do Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni gdzie dzieci spędziły dwie godziny na nauce przez zabawę. Dzieci były bardzo zaciekawione , na własną rękę mogły przeprowadzać eksperymenty i doświadczenia poznając przy tym prawa rządzące przyrodą. W drodze powrotnej zrobiliśmy przerwę na posiłek w MC Donalds. Wszystkie dzieci były bardzo zadowolone z wycieczki stwierdziły, że : już nie mogą się doczekać kolejnej wycieczki.